راهنمای مقیاس هوش استنفورد - بینه (اجرا، نمره گذاری و تفسیر)

تاریخ ایجاد :

هوش استنفورد - بینه,مقیاس هوش استنفورد - بینه,دانلود هوش استنفورد - بینه,پرسشنامه هوش استنفورد - بینه,آزمون بینه,هوش بینه,بینه,استنفورد - بینه,پاورپوینت استنفورد - بینه,روش اجرا، نمره گذاری و تفسیر مقیاس هوش استنفورد - بینه,تصاویر هوش استنفورد - بینه,پکیج هوش استنفورد - بینه,کتاب هوش استنفورد - بینه,کتاب هوش آزمای نوین تهران-استنفورد - بینه,آموزش هوش استنفورد - بینه

📄 فرمت فایل : PDF - PNG

📥 حجم فایل : 42 مگابایت

📊 روش نمره گذاری و تفسیر : دارد

💯 روایی و پایایی : دارد

🎓 مقاله بیس : دارد

🌎 منبع : دارد

45000 تومان

35,000 تومان

مقیاس هوش استنفورد - بینه به عنوان یکی از جامع ترین و کاربردی ترین ابزارهای اندازه گیری و سنجش سازه هوش بوده که در حیطه های روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی مطرح شده است. نسخه پنجم مقیاس هوش استنفورد - بینه در سال 2005 منتشر گردیده است. این ابزار مطابق با اصول و فنون روان سنجی در ایران استاندارد شده و می تواند نیمرخ هوشی را برای تمامی گروه های کودکان استثنایی ارائه نماید.

با استفاده از نسخه نوین هوش آزمای تهران-استنفورد- بینه، توان تشخیص و شناسایی ناتوانی یادگیری به دست آمده و به راحتی می توان در برنامه ریزی مداخلات آموزشی - بالینی از اطلاعات مرتبط با نیمرخ هوشی آزمودنی، بهره مند شد. همچنین در تشخیص و شناسایی کودکان با اختلال بیش فعالی توام با نقص توجه کاربردهای فزاینده ای را به نمایش گذاشته است.