راهنمای آزمون اندریافت موضوع سالمندان SAT

تاریخ ایجاد :

 تات,آزمون اندریافت موضوع,اندریافت موضوع,آموزش اندریافت موضوع,آزمون اندریافت موضوع سالمندان SAT , SAT, TAT,تصاویر اندریافت موضوع,تصاویر اندریافت موضوع سالمندان SAT,کتاب اندریافت موضوع سالمندان , آزمون های فرافکن,آزمون های سالمندان,آزمون های روانشناسی سالمندان

📄 فرمت فایل : PDF - JPG

📥 حجم فایل : 13.5 مگابایت

📖 تعداد صفحات : 34

📊 روش نمره گذاری و تفسیر : دارد

💯 روایی و پایایی : دارد

🌎 منبع : دارد

به همراه کارت ها با کیفیت اورجینال

20,000 تومان

 

راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر آزمون اندریافت موضوع سالمندان SAT + کارت ها با کیفیت اورجینال

این مجموعه شامل :

1- جزوه راهنمای اجرا ، دستورالعملها و تفسیر در 34 صفحه

2- کارت ها

3- اعتبار و پایائی

 

ماهیت و هدف از تکنیک

در حال حاضر مسائل افراد سالمند در حول و حوش تنهایی، بی فایدگی، بیماری، درماندگی و کاهش اعتماد بنفس متمرکز شده است. اغلب آنچه که در فرهنگ ما در مورد سالمندی وجود دارد از نظر اجتماعی، روانشناسی و اقتصادی در برخی فرهنگ های دیگر متفاوت است.

 

ساخت تکنیک اندریافت سالمندان

با توجه به اس اِ تی ما باید با بعضی از مفاهیم کار کردن در ارتباط با مطالبی که می خواستیم مورد توجه قرار دهیم شروع می کردیم. بجز تجربه شخص بالینی، مطالب تشریح شده در ادبیات پیر شناسانه بنظر می رسد که بموضوع مربوط باشد.

 

اجرا

اس اِ تی تکنیکی است که از آن استفاده های مختلف و بسیار می توان کرد. بنابراین صلاحیت کسانیکه این تکنیک را باجرا در می آورند (مثل تعبیر و تفسیر آن) بستگی به نوع استفاده ای دارد که می خواهند از آن ببرند. اگر یک متخصص عمومی داروی یا یک مددکار اجتماعی بدون آموزش خاص مربوط به روانپزشکی یا روان شناسی فقط بخواهد که سئوال معمولی خودش را بوسیله دستیابی به بعضی از پاسخ ها با این تصاویر بعنوان اطلاعات اضافی دریافت هیچگونه صلاحیت بیشتری برای اجرا یا تعبیر و تفسیر ایجاب نمی کند.

 

دستورالعمها

هر مصاحبه ای باید بیشتر از نیم ساعت ادامه یابد و بستگی دارد به میزان واکنش بیمار و اینکه به چه سهولتی خسته می شود. برای هر تصویر بیشتر از 5 دقیقه اجازه ندهید مگر اینکه تعداد مردودی ها زیاد شود. در اینصورت وقت بیشتری برای تصاویری که بیمار دوست دارد با آن سروکار داشته باشد تعیین کنید و اگر هیچ گونه واکنشی نسبت به تصویر ارائه شده وجود ندارد بگویید "ممکن است به این یکی دوباره برگردیم".

اس ای تی شامل 16 تصویر است نیازی به اجرای در آوردن همه آنها نیست.