سمینار ماشین پول سازی از کوین ترودو

تاریخ ایجاد :

کوین ترودوم,اشین پول سازی,سمینارهای کوین ترودو,مدیریت مالی و هوشی,سمینار انگیزشی و مالی

👨 استاد : کوین ترودو

⏰ مدت زمان : 12 ساعت و 30 دقیقه

📄 فرمت فایل : MP4

🎥 کیفیت : 480P

📥 حجم : 2 گیگابایت

🌎 زیرنویس فارسی : دارد

30,000 تومان

 

  شما میتوانید محصول را به صورت تکی خرید و دانلود نمایید و یا کاربر ویژه شوید و به تمام لینک های دانلود محتوای ویژه موفقیت و انگیزشی دسترسی داشته باشید.  

بی شک کوین ترودو یکی از بهترین مربی ها در زمینه های موفقیت ، کسب ثروت و قانون جذب است . او از نوجوانی وارد بازار کار شده و در شاخه های زیادی به تجارت پرداخته است . تجربه او در طول سال ها باعث شده تا او به یک ثروتمند با تعداد زیادی شرکت و محصول تبدیل شود .

دوره ماشین پول سازی ( How to Create a Perpetual Money Making Machine ) یکی از اولین دوره های برگذار شده در کلاب شبکه جهانی اطلاعات ( GIN ) می باشد . این دوره به مدت 13 ساعت توسط کوین ترودو اجرا شده و به جرات می توان گفت می تواند یکی از دوره های خوب برای شروع کار در زمینه بازاریابی شبکه ای و فروش محصول باشد .

آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی است که قصد دارند تا یک شغل اینترنتی داشته باشند. دوره ماشین پول سازی کوین ترودو علاوه بر این که اصول بازاریابی شبکه ای را آموزش می دهد برای تمام افرادی که صاحب شغل هستند و نیاز به آگاهی دارند مناسب است.

Downloads:
mp4سمینار ماشین پول سازی از کوین ترودو
(0 امتيازات)
تاريخ1402/09/11
حجم فايل 2.11 گیگابایت
دانلود 55
جهت مشاهده لینک دانلود باید اشتراک ویژه داشته باشید.