امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
مبانی نظری,مبانی نظری بازی های رایانه ای,مبانی نظری بازی,مبانی نظری بازی های کامپیوتری,پیشینه تحقیق بازی های رایانه ای,پیشینه تحقیق بازی

📄 فرمت فایل : PDF - WORD

📥 حجم فایل : 500 کیلوبایت

📖 تعداد صفحات : 18

🌎 رفرنس : ندارد

منبع : دارد

12000 تومان

8000تومان

 

این محصول در امور پژوهشی و پایان نامه قابل استفاده میباشد.

فهرست مطالب

1- بنیان های نظری بازی های رایانه ای

2- محوریت پلی در تبیین بازی های رایانه ای

3- تولید رضایت

4- بازی های رایانه ای به مثابه دستگاه ایدئولوژیک

5- فرایند تاثیر گذاری ایدئولوژی

6- تولید فرا واقعیت

7- رابطه بین خلاقیت و عملکرد تحصیلی با بازی های رایانه ای

8- بازی های رایانه ای و  پردازش اطلاعات

9- منبع

 

بازیهای رایانه ای یکی از ابزارهای سرگرمی در دنیای امروز هستند وگوی سبقت را از دیگر رسانه ها از قبیل تلویزیون، فیلم و دیگر رسانه ها ربوده اند و محبوبترین سرگرمی برای نسل کودک و نوجوان است.

بازیهای رایانه ای میتوانند در هماهنگی چشم و دست، بهبود مهارتهای ادبیاتی (مثل شخصیت پردازی)، تقویت مهارتهای تصمیم گیری و حل مساله و تهییج فرایند یادگیری تاثیر مثبتی داشته باشند. هم اکنون ده ها بازی وجود دارد که مهارتهای خواندن و ریاضیات را اموزش میدهند. علاوه بر این بازیهای رایانه ای سبب بهبود عملکرد بینایی، تمرکز، افزایش مهارتهای یادگیری میشود و به انسان کمک میکند مهارتهای انجام چند کار همزمان را بهبود بخشد. بهترین سن شروع بازیها شروع 6 سال است که نقطه اغاز خلاقیت و ابتکار است.

 

 

 

اشتراک گذاری با دوستان

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
افزودن نظر

آخرین نظرات

مهمان - میثم
خیلی ممنون
باسلام
هر دو مورد هوش و حافظه
53- مقیاس هوش وکسلر (به همراه روش تفسیر و نمره گذاری + 2 بیس مقاله)
No Internet Connection