کارگاه دوره جامع عشق و مودت در روابط

تاریخ ایجاد :

عشق و مودت,کارگاه عشق و مودت در زندگی,عشق و مودت در روابط از عباس منش,آموزش عشق ورزیدن به معشوق,عاشق و معشوق,کارگاه عاشق و معشوق,چه کاری برای معشوق انجام بدیم,ابراز علاقه به معشوق

📄 فرمت فایل : AMR (فایل صوتی با کیفیت بالا)

🕓 مدت زمان کارگاه : 12 ساعت

📁 تعداد فایل : 11

📥 حجم فایل : 60 مگابایت

 

20,000 تومان

 تعریف عشق؟  عشق یا دلدادگی حسی است که به معنای دوست داشتن شدید فرد یا چیزی است.همچنین احساسی عمیق، علاقه‌ای لطیف یا جاذبه‌ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد اما در فکر و عملکرد محدودیت دارد و حتی می‌تواند در حوزه‌هایی غیرقابل تصور ظهور کند. همچنین نوعی عاطفه در مورد دیگران یا جذابیت بی‌انتها برای دیگران است.

 

به نظر شما مفهوم حقیقی عشق چیست؟

آیا می‌توان رابطه ای پایدار که سراسر عشق و مودت است را ایجاد کرد؟

باور کنید نه تنها چنین رابطه ای وجود دارد بلکه هر فردی با هر شرایط و موقعیتی می‌تواند چنین رابطه ای را تجربه کند اگر قوانین ایجاد چنین رابطه ای را بداند و با تمام وجود آن قوانین را باور و در تمام جزئیات زندگی‌اش بکار ببندد. افراد بسیار کمی به چنین تجربه ای از روابط بین فردی در زندگی می‌رسند چون افراد کمی آگاهانه دست به تغییر باورهایشان در زمینه روابط بین فردی می‌زنند و افراد بسیار کمی متعهد به اجرای آنچه آموخته‌اند، می‌گردند.

محصول عشق و مودت در روابط را به این دلیل آماده کرده‌ام :

تا وسیله ای باشد برای شروع روابطی عاشقانه و توأم با آرامش

تا قدم به قدم باورهای کهنه و محدود کننده که دلیل تجربیات تلخ در روابط می باشد را شناسایی و با تغییر و جایگزنی نمودن آن با باورهای قدرتمند کننده، همان تجربه ای از روابط را برایمان ایجاد نماید که

همیشه خواهان آن بوده‌ایم!

تا همه آنچه را به ما بیاموزد که برای خلق یک تجربه زیبا در زندگی مشترک به آن نیاز مندیم.

تا پاسخی جامع به تمام مسائل و مشکلاتی باشد که در زمینه روابط بین فردی با آن برخورد داشته‌ایم.

تا همان افرادی را وارد زندگی مان نماید که دوست داریم و بخاطر حضورشان همواره شکرگزار خداوند خواهیم بود.

به دوره عشق و مودت در روابط خوش آمدید.

اگر شما نیز خواهان تجربه رابطه ای توأم با عشق و مودت هستید، با ذهنی خالی و بدون مقاومت، با من در تمام جلسات این برنامه همراه شوید.