کارگاه آموزش رفتار درمانی شناختی کودکان (CBT)

تاریخ ایجاد :

کارگاه آموزش سی بی تی,کارگاه آموزش CBT,آموزش CBT,آموزش رفتار درمانی شناختی کودکان,رفتار درمانی شناختی,درمان شناختی رفتاری کودکان,درمان شناختی رفتاری,آموزش جامع روش های درمان شناختی رفتاری کودکان CBT,رفتار درمانی,کتاب صوتی رفتار درمانی,شناختی کودکان,رفتار درمانی شناختی (CBT),دانلود رفتار درمانی شناختی

👩🏻 استاد : خانم دکتر امامی

📄 فرمت فایل : AMR (فایل صوتی با کیفیت بالا)

🕓 مدت زمان کارگاه : 25 ساعت و 30 دقیقه

📁 تعداد جلسات : 17

📥 حجم فایل : 112 مگابایت

25,000 تومان

خانم دکتر امامی در کارگاه صوتی آموزش رفتار درمانی شناختی (CBT) کودکان به صورت کاملاً تخصصی تمام مواردی که یک روانشناس برای فعالیت در حوزه کودک به آن نیاز دارد را در این دوره آموزشی تدریس می کند.

کارگاه آموزش رفتار درمانی شناختی کودکان منبع پرباری برای دانشجویان روان‌شناسی و علاقه‌مندان به این موضوع و هم‌چنین کمکی برای متخصصان بالینی کودک و نوجوان است. امروزه درمان‌های شناختی – درمانی در حوزه روان‌ پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است، دکتر امامی در کارگاه رفتار درمانی شناختی کودکان با ارائه راهکارهای علمی و نمونه‌های عینی، به بررسی و شناخت رفتار درمانی در کودکان و نوجوانان پرداخته است.

 

رفتار درمانی شناختی (درمان شناختی-رفتاری)، Cognitive Behavioral Therapy یا CBT یکی از رویکردهای درمانی برجسته برای ‌روان‌درمانی اختلالات روانی است. اگر کتاب DSM 5 یا راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی را بخوانید در می‌یابید که CBT، یکی از پرکاربردترین رویکردهای درمانی برای اختلالات روانی گوناگون مانند افسردگی، اضطراب، استرس و اختلال وسواسی اجباری (OCD) است. در این نوشته شما را با رویکرد درمان شناختی رفتاری یا رفتار درمانی شناختی (CBT) آشنا خواهم کرد.