کارگاه آموزش تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه

تاریخ ایجاد :

عشق,علاقه,عشق یک طرفه,عشق دو طرفه,عاشق,عاشق شدن,سمینار عشق,کارگاه عشق,سمینار آموزش عشق,کارگاه آموزش عشق,love,تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه

📄 فرمت فایل : AMR (فایل صوتی با کیفیت بالا)

🕓 مدت زمان کارگاه : 1 ساعت

📁 تعداد فایل : 2

📥 حجم فایل : 5 مگابایت


15,000 تومان

یکی از کارگاه های پرطرفدار در حوزه روانشناسی با عنوان کارگاه آموزشی تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه است. در کارگاه آموزشی تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه به طور کامل و با رویکردی علمی و با نگاه روانشناسی چگونگی تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه آموزش داده می شود.

 

چرا عشق یک طرفه به وجود می آید؟

عشق یک طرفه عشقی است که میل به معشوق در آن امری ذهنی است. یعنی عاشق درافکار و پیش فرضهایش باور دارد که معشوقش به او علاقه مند است و او از احساسات معشوقش بی اطلاع است. رنج دوست داشتن کسی که علاقه ای به شما ندارد، واقعاً مشکل است و توأم با احساس ناامیدی و افسردگی است. بیشتر افراد در عشق یک طرفه با این امید که روزی بتوانند به هر قیمتی به وصال محبوب برسند روزگار می گذرانند؛ اما در حقیقت این امیدها خیلی سخت به واقعیت می پیوندند.

 

کارگاه آموزش تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه

 

عوامل به وجود آمدن عشق های یکطرفه

نگاه ما به طرف مقاب : نگاه ما به طرف مقابل اولین عامل به وجود آمدن عشق های یکطرفه است.

شکست ها و تجارب تلخ : شکست ها و تجارب تلخی که در گذشته این افراد وجود داشته و سپس برای رسیدن به خواسته های خود با فرد دیگر وارد ارتباط ذهنی و فکری می شوند . برداشت های غلط از رفتارهای طرف مقابل : گاهی افراد از رفتارهای طرف مقابل خود برداشت های غلط و اشتباهی دارند و این احساس را دارند که دیگری هم در ذهنش به او فکر می کند، در صورتی که اینگونه نیست . محرومیت و نداشتن ارتباط : در برخی مواقع افراد به دلیل محرومیت و نداشتن ارتباط از روش جبران با فردی که برای ادامه زندگی به وجود او نیاز دارد،استفاده می کند. یعنی برای جبران محرومیت های خود در زندگی عاشق کسی می شود که او را دوست دارد.چنین طرز تفکری باعث به وجود آمدن یک عشق یک طرفه می شود. بروز ندادن عشق و علاقه : علت دیگری که باعث به وجود آمدن یک عشق یک طرفه می شود ، عشق و علاقه ای است که دختر یا پسری به فرد مورد علاقه اش دارد، اما طرف مقابل از این موضوع خبر ندارد . معمولا افرادی که عشق و علاقه خود را بروز نمی دهند تیپ های شخصیتی گروه «ب» یعنی درونگراها هستند که به خاطر اعتماد به نفس ضعیفی که دارند، از ابزار احساس خود نسبت به دیگران با وجود عشق و علاقه پرهیز می کنند.تیپ های شخصیتی«ای» که برونگرا هستند، ممکن است به دلیل غرور و کله شقی و لجبازی عشق و علاقه خود را به طرف مقابل ابراز نکنند. در عشق های یک طرفه چه باید کرد؟

علاقمند شدن به کسی که احساسی به شما ندارد تأثیر منفی زیادی بر خودباوری و اعتماد به نفس شما می گذارد. در این شرایط از خودتان ناراضی، غمگین و حتی افسرده هستید.

در کارگاه آموزشی تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه آموزش های لازم برای افرادی که دچار این مشکل میباشند آموزش داده میشود.